FANDOM

Ĉi tiu paĝo listiĝas kutime uzitaj ŝablonoj en ĉi tiu Vikio.

Ŝablonoj por aldoni novajn paĝojn aliaspecajnEdit

Ŝablono:TemoEdit

Uzu ĉi tiu ŝablono kiam vi kreas novan paĝon temante pri temo. Tajpu {{Subst:Temo}} en la skatolo "redakti" por la nova paĝo. Poste alklaku la "konservu paĝon" butonon. Kaj poste alklaku "Redakti" por aldoni apartan informon.

Rigardu ĉefan artikolon: Aldoni Teman Paĝon

Ŝablono:PersonoEdit

Uzu ĉi tiu ŝablono kiam vi kreas novan paĝon temante pri persono. Tajpu {{Subst:Persono}} en la skatolo "redakti" por la nova paĝo. Poste alklaku la "konservu paĝon" butonon. Kaj poste alklaku "Redakti" por aldoni apartan informon.

Rigardu ĉefan artikolon: Aldoni Personan Paĝon

Ŝablono:ProjektoEdit

Uzu ĉi tiu ŝablono kiam vi kreas novan paĝon temante pri specifa projekto. Tajpu {{Subst:Projekto}} en la skatolo "redakti" por la nova paĝo. Poste alklaku la "konservu paĝon" butonon. Kaj poste alklaku "Redakti" por aldoni apartan informon.

Rigardu ĉefan artikolon: Aldoni Projektan Paĝon

Ŝablono:IloEdit

Uzu ĉi tiu ŝablono kiam vi kreas novan paĝon temante pri iloj. Tajpu {{Subst:Ilo}} en la skatolo "redakti" por la nova paĝo. Poste alklaku la "konservu paĝon" butonon. Kaj poste alklaku "Redakti" por aldoni apartan informon.

Rigardu ĉefan artikolon: Aldoni Ilan Paĝon

Ŝablono:OrganizoEdit

Uzu ĉi tiu ŝablono kiam vi kreas novan paĝon temante pri organizo. Tajpu {{Subst:Organizo}} en la skatolo "redakti" por la nova paĝo. Poste alklaku la ""konservu paĝon" butonon. Kaj poste alklaku "Redakti" por aldoni apartan informon.

Rigardu ĉefan artikolon: Aldoni Organizan Paĝon

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki